Σελίδες

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

D.I.Y BIRTHDAY-CAKE- απόπειρα 1η΄



Μου αρέσει πολύ η μαγειρική, και είχα φτιάξει σχεδόν τα πάντα,
φαγητά και γλυκά.Αλλά ποτέ τούρτα.
Έτσι τα γενέθλια ήταν μια καλή αφορμή να ξεκινήσω, ιδίως τώρα τελευταία που παρατηρώ μια εσωτερική ΄΄στροφή΄΄ σε οτιδήποτε χειροποίητο και αγνό!





Η   1η    απόπειρα με τα πιτσιρίκια στα πόδια μου!




Την ιδέα για τα καραμελάκια που ξεχύνονται στην μέση την πήρα από τις kerasopites. Καμία σχέση το αποτέλεσμα ή οι φωτογραφίες μου .Αλλά γευστικά ήταν τέλεια! 








Την είχα στολίσει και με 2 αεροπλανάκια και τα μικρά ξετρελάθηκαν!








Πως σας φαίνεται;

missionary mom ...at home!

2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά! Για πρώτη προσπάθεια είναι εξαιρετική! Η δική μου πρώτη τούρτα δεν ήταν καν για φωτογραφίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Μου δίνει θάρρος.Ελπίζω την άλλη φορά να πλησιάσω περισσότερο στην φανταστική τούρτα που είχες αναρτήσει.!!ε..και να βελτιώσω λίγο και τις φωτογραφίες μου.

      Διαγραφή

Definitely need your opinion!!