Σελίδες

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Butterflies - hand made-D.I.Y - Διακοσμητικές Πεταλούδες



Butterflies - hand made-D.I.Y 
- Διακοσμητικές Πεταλούδες 


Τελευταία έχω μια   '' εμμονή ''  με τις πεταλούδες! Μου αρέσει να τις βλέπω παντού και κυρίως μέσα στο σπίτι. Σαν νότα αισιοδοξίας !

Οπότε όπως πάντα ξεκίνησα από το pinterest. 
Οι ιδέες αμέτρητες. Μερικές τις λάτρεψα και δεν μπορούσα να μην τις μοιραστώ μαζί σας.







από τσόχα οι πρώτες .


 via



χάρτινες!!




και οι ιδέες δεν τελειώνουν ποτέ!






Πόσο θέλω να φτιάξω αυτή την κορνίζα!!











Και την παραπάνω καρδούλα, σε κορνίζα την φαντάζομαι.






Όσο για τις χάρτινες, από παλιά βιβλία είναι τόσο σικ και εμπνευσμένες που δεν έχω λόγια.



Ετοιμάζω φυσικά και τις δικές μου, παρέα με την μηχανούλα μου και θα τις δείξω σε επόμενη ανάρτηση. Για την ώρα πάρτε ιδέες !!

Καλές δημιουργικές καλοκαιρινές μέρες λοιπόν!!!




missionary mom .. at home!

2 σχόλια:

  1. Και εγώ λατρεύω τις πεταλούδες ειδικά σε banners, κορνίζες, σκουλαρίκια, φουλάρια, τσάντες, μπλούζες, κτλ. Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου! είναι υπέροχες σχεδόν παντού!
      Την καλησπέρα μου!!

      Διαγραφή

Definitely need your opinion!!