Σελίδες

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Cleaning the house over and over!










Θα έχετε διαβάσει ίσως το παρακάτω.Κυκλοφορεί συχνά στο διαδίκτυο.


My house was clean.Then the kids woke up.
The End!

Το τέλος στην κυριολεξία. Δεν ξέρω πως τα καταφέρνετε εσείς, αλλά εγώ προσπαθώ να κάνω την ζωή μου πιο απλή.


1)Με μια χαριτωμένη σκούπα όπως η παραπανω .(μου αρέσει καλύτερα από μια κλασική ξύλινη, καφέ ή μονόχρωμη- με εμπνέει να καθαρίσω!)

2)Προσπαθώντας να ορίσω μια συγκεκριμένη μέρα για γενικό καθάρισμα- οπότε κάθε φορά που την πιάνω στα χέρια μου άλλη μέρα αισθάνομαι πως είναι για ένα ξεπέταγμα- και δεν αγχώνομαι. Είναι για ''συντήρηση'' θα έλεγα -αλλο αν αυτό είναι κάθε μέρα.

3)Προσπαθώ να μυήσω τα παιδιά μου στο καθάρισμα -πραγματικά πολύ πιο εύκολο από όσο πίστευα, αφού το βλέπουν για παιχνίδι- βέβαια δεν τα καταφέρνουν ακόμη καλά, αλλά ελπίζω πως μετά από κάποιο καιρό θα πλησιάσουν στο επιθυμητό.

4)Σκέφτομαι το επίσης γνωστό και κλασικό: Ότι τα παιδιά κάποια στιγμή θα μεγαλώσουν και θα έχω όλο το χρόνο να καθαρίζω και δεν θα υπάρχει κάποιος να λερώσει ξανά! Απογοητευτικό θα έλεγα!


Σήμερα Κυριακή έχω σαν αρχή να μην καθαρίζω!
Είναι μέρα αφιερωμένη σε Αυτόν.
Πάμε όλοι μαζί εκκλησία, κάποια βόλτα, παίζουμε με τα παιδιά, διαβάζουμε βιβλία και ότι άλλο - εκτός από δουλειές!!!
Οπότε από αύριο πάλι!
Για σκεφτείτε πάντως πόσο ωραία θα ήταν να καθαρίζονταν όλα αυτόματα, μαγικά!

Χριστός Ανέστη!



missionary mom ..  at home!




1 σχόλιο:

Definitely need your opinion!!